24 de enero


Frukost smakade bra och nu sitter jag här mätt och belåten :] Idag så ska ja först plugga sedan blir det en sväng till Vara Konserthus för dansuppträde blir nice. dans, dans, dans!

Gårdagen igår blev impulsiv, satt här hemma och planerade kvällen bäst jag kunde, mina planer var soffan en film och apelsin + mat. Men fick ett sms 19.25 - kom nu<3 från Sofie, jo jag fick snabbamig för mamma och pappa skulle vara i Vartofta 19.30, snabb som jag var begav jag mig till sofie där det var folk. Vi kollade Robinson, muusik allt från A-Teens till annat fotboll, spelade fotboll inne + ute på snö och även is, Fotbollsgymnasiet vs. amatörerna. Svinkallt vare men tack för kvällen! :D

Nu ska jag ta tag i min engelska, spanska och svenska... och mer blir det men så äre, bara en vecka kvar nu ;D Får hoppas att Annie vaknar snart och lägger upp lite bilder från igår + filmer.

//madde



Kommentarer
Postat av: S O F I E

tack för igårrrr:D<3

2010-01-24 @ 14:31:57
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0