Fight


Ja, då sitter jag här igen blev inget skrivande igår pga att jag inte var hemma, skolan - träning - sängen = ett bra schema. rätt gött att komma igång med träningarna nu, (DM nästa) även om jag inte kan träna fullt ut känns det som så försöker jag. Sköldkörteln den är ju som den är = i underfunktion, drf jag sover helatiden och så. Kanske inte den piggaste och pratglada tjejen på jorden nu iaf, men det ska bli bättre!

Livet idag var väl okej, uppspelningen gick som den gjorde, allt kunde blivit bättre men om inte disiplinen finns där så finns den inte, men vi hade faktiskt ganska kul, misstag e vi ganska bra på iaf ;]
Nu är jag dock trött som bare den, vaknade med huvudvärk och den sitter fortfarande kvar... får väl sova en stund så går den väl äver antar jag. Jag just nu orkar ingenting. Medicinerna gör så jag inte mår toppen heller, 14 st/dag - underbart.

Ne nu ska ja inte tjöta mer hare gött!


//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0