A week to remember

Nu har det varit sommarens  höjdpunkt än så länge iallafall. I lördags så tog jag min resväska och begav mig på Mc Donalds för att möta upp de andra för en bilfärd mot Landvetter och Göteborg. När vi kom fram möttes vi av en chockerande värme, 36 grader och strålande solsken! Underbart faktiskt. Resten av dagen kollade vi på bronsmatchen och självklart vann ju Tyskland :) De andra dagarna har vi:
Kollat finalmatchen i VM
Workshop med temat "Our Future"
Ice-breaker games
Lära känna lekar
Länderna har haft olika kvällar
Badat i 27 gradit vatten + spelat volleyboll
Testat på Dragonboat
Varit i Berlin, Parlamentet, Brandenburg torg, TV-Tower (amazing)
Vattenland + brohoppning
Många skratt :D
Language training
Ätit tysk mat (ingen hit precis, men det gick)
Netto
Tyskar
Mysiga kvällar under bar himmel
Dans
Gitarrspelande
Underbara vänner från andra länder

Det var lite av det vi har gjort i veckan och jag måste säga att allt har varit er än toppen. Det är en vecka jag aldrig kommer att glömma i hela mitt liv. sköna människor från alla länder och vänner för livet. Att an kan bli så tajta efter en vecka utan att ens ha känt varandra innan - helt otroligt! Blir åter träff med svenska gänget och hela resan kan man sammanfatta med - EN SPONTAN!

Är nu sjukt trött och ska packa om inför kusten imorrn, här av er om det händer något! + att ilder har ajg knappt inte tagit några så ni får kolla på facebook o ni vill ha en uppfattning om vad jag har varit med om ;]

//madde

Kommentarer
Postat av: sofie

det var mysigt! saknadedig<3

2010-07-24 @ 09:52:11
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Mattias

goooo vecka!

2010-09-14 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0