Only one day


Härligt att denna dagen är över, för då återstår bara 1 dag i Sverige till!

Kusiner + mormor + ingvar + moster har varit här ikväll och vi har ätit och lekt med pilatesbollen, skoj man kan ha med släkten! Nu blir det så småningom sängen, men först ska jag se om jag kan kika på en film, lite myyys sådär på kvällen behöver man. Svårt bara vad man ska välja, hmm, det blir väl en sådandäringa romantisk, gråt-film som jag gillar (A)
Imorrn om det blir bra väder så ska jag till Sofie (när jag har packat klart) ska umgås lite med henne om det blir bra väder ska vi bada och soooola i hennes pool! Skoj att träffa den tösen måste jag säga, vi har ju som sagt ganska mycket gemensamt♥

Snart bär det av, underbart! ;D

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0