sommarlovet innerhåller allt!


Hej på er! Har int ehunnit skriva för har helt enkelt inte varit hemma. Men under dessa dagar har jag varit i Brandstorp i framor och farfars sommarstuga, vi solade  badade i vättern. Dock var det 16 grader. Inte för varmt, men svalkande. Vi åkte även båt och åt mycket god mat, har även sett Eclipse på bio - en mycket bra film :D

I lördags blev jag frågad om jag skulle med till Tyskland på ett utbytesläger och jaa, inte ofta man får en sådan fråga så jag beslutade för mig att åka med. Vi åker nästa lördag och det är 6 st ungdomar från Skövde och Falköping som ska åka och träffa ungdomar från Tyskland, Slovakien, Finland m.m Vi ska få testa på olika sporter, åka till Berlin m.m Tycker att detta ska bli mkt spännande. Vi åker nu på Lördag och är borta i en vecka. Ser fram emot detta och jag får ju åka till Tyskland, kan ju dock inte tyska så det kan ju bli ett problem... Men men, jag klarar mig nog med engelskan ;]

Nu ska jag fortsätta att umgås med mian kusiner som kommit från Trelleborg, spela fotboll och springa i vattenspridaren - det är sommar det ;D

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0