7 Juli


Hej hopp!

Hemma från först skövde och sedan Göteborg. I skövde planerade vi inför lördag för då smäller det! Tyskland som gäller då, ett gött gäng på 8 personer som åker. Vi skulle planera en svenska afton som vi ska ha där nere och ja hmm vad är då tyspiskt svensk? Jo mat, knäckebröd, sill, potatis, gräddfil, lösgodis, rödbetssallas, kötbullar m.m Sen sa jag kaviar, men det var ingen som tyckte det var något bra, en visst är det svenskt? Ja iallafall förslaget var också att vi skulle dansa bugg, hmm skulel jag då instruera hur man gör, nja knappast iallafall inte på engelska! Det skulle låta det. Men vi ska spela landskamp i Kubb iaf som är svenskt och sen får vi se vart kvällen tar oss typ. Blir nog himla bra iaf ;] Så nu är det bara packningen kvar, kan bil spännande detta...
Taggad nu iaf :D hoppas bara att Tyskland vinner ikväll, vore lite kul att se finalen där nere faktiskt även om jag håller på Spaninen...

Efter mötet åkte jag till Fkp, mötte upp Sofie och vi drog till Göteborg blev allt några köp. Tack för dagen bästo<3
nu ska jag se på fotbollen, äta grillat kött och potatisknyten, sen blir det faktiskt sängen!

Slänger upp några bilder från Jordgubbensdag och Brandstorps vistelsen



























//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

tack maddebäst :) <3

2010-07-07 @ 22:29:06
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Madde

SV: tack själv<3

2010-07-08 @ 14:59:48
Postat av: ellie

Härliga bilder!!:P

2010-07-08 @ 15:29:07
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Sara ♥

Härliga bilder!

Ha en bra dag :)

2010-07-08 @ 15:35:10
URL: http://azizaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0