22:25


Hej alla glada! Har idag inte gjort så mkt, kollat dam-lagets match - GRATTIS till er tjejer! och sen har jag kikat på en film. Bra var den, jag kan tyvärr inte rekomendera den eftersom jag inte minns namnet på den :/
Imorgon ser det ut att bli fint väder, måste klippa gräset och damsuga huset - suck. Men det ska också göras och sen ska jag kanske försöka få lite sol på mig, annars får jag väl se vart dagen tar mig om man säger så :]

Min dator har även lagt av vet inte varför, hur eller när? Men ja den startar men inte mycket mer än så. Så nu får den vila ett dygn och sen kanske den vill vara med imorgon igen när den har fått sin skönhetsömn...

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0