7 juni 2010


Måste meddela att fysikprovet som vi har imorgon får gå precis hur det vill, så som det känns nu så kommer det inte att gå så bra. Förstår inte vad allt ska användas till, alla formler osv. Men får väl plugga ännu mer ikväll, dock inte så mycket kvar utav dagen, men jag får väl sitta tills jag förstår detta.
I skolan idag var det svenskaprov som gällde och jag måste säga att det gick ganska bra, men det är vad jag tycker, men sen när de är rättade så får vi se. Vi fick glass på engelskan och fikade på matten, fick beskedet att våran mattelärare ska sluta idag, inte kul alls ju :( Men även spännande att få en ny lärare :]

Nu har jag berättat om min dag det hände ju inte så mycket, men ja det kanske händer något mer imorgon ;]

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0