Borta bra men hemma bäst!


Nu är jag i Sverige iallafall efter en vecka i det varma landet Spanien. Jag är inte hemma ännu utan i Sövall och husvagnen där jag stannar tills imorgon. Saknar ju er där hemma såklart, men får ju träffa er snart och så får vi se vad som händer på midsommar. Ngn som vet ngt? Ne jag har ingen aning än, för när man har varit borta i 1 vecka så är man helt lost sen. Man vet ingenting, så vad har hänt där hemma egentligen, tell me! Känns inte riktigt som om man är tillbaka förräns man är hemma och får sova i sin egen säng.
Bilder från veckan kommer väl upp när jag har tid och lust, men ha inga höga förhoppningar... Nu har jag kollat bröllopet och guuud vad fina dom är, helt otroligt romantiskt, vilken stämning och det bara fortsätter!

När jag kommer hem blir det väl till att slappa och får väl se om någon sugen själ vill träffas eller så. Vore ju lite trevligt att träffa ngr kända människor hemifrån igen :]

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0