En sommardag i Juni


Sitter nu här inne och kikar runt på internet. Kan meddela att de tinte händer något speciellt. Har fått ta mammas dator pga att min inte vill starta -.-
Men jag tog tag i livet och ringde precis min kära kusin och vi drar på bio ikväll. Sex and the city 2 ska ses. Hoppas den är bra, det sägs så iallafall utav dem som har sett den. Nu har jag inget att göra fram tills ja typ sådär 7 kanske, måste laga mat till bror som ska iväg och träna. Annars så är jag ledig och får göra vad jag vill (nästan iaf).
Imorgon bär det nog av emot Säm förhoppningsvis, får väl se hur länge jag stannar där och vart jag firar midsommar, men antagligen så åker jag hem och firar med några underbara vänner :]
Ha en fin & solig dag!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0