Gimme, Gimme, Gimme!


Jag är just nu sjukt trött. Imorgon ska jag träna undrar hur detta kommer gå, har inte tränat sedan SM, usch då! Men det ska nog gå bra det med förhoppningsvis, tävling på lördag ju i Vara ;]
Idag har jag klippt gräs, kollat damlagets match och där fick jag träffa Sandra, underbart att se dej igen! och sen har även Mattias har varit här, en perfekt dag i allmänhet :D
Imorgon vare ju då träning och sedan beger jag mig till Brandstorp för att mysa med kusinerna, bada och ha det bara bäst. På torsdag är det bio som gäller, mysmys. På fredag åker jag hemmåt igen, packar och sen är det Jordgubbensdag i Vara + tävlingen sen är jag ledig igen. Hör av er om ni vill ngt, för det vill jag garanterat!






//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

jo det var kanon:D verkar som du också hade det bra hihi :D<3

2010-06-30 @ 17:02:31
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0