Midsommar 2010


Nu är det såhär att midsommar 2010 har passerat och den var super! Jag och Gustav åkte ner till Säm och Mattias stuga på torsdagskvällen, tillbringade en sen kväll där innan jag somnade på soffan. Efter allsång och annat så utbrister Stridh vid sisådär 04.00 på morgonen "vad äre för apor?" och "hela Borås djurpark har ju flyttat hit!" Ja det var då måsar som var utanför, Stridh missuppfattade detta lite bara...
Dagen fortsatte och det var midsommarafton och stämningen var på topp trots lite sömn. Vi år midsommarmat och jordgubbar, därefter åkte några moped och några båt till tennisbanan. Jag fick då äran att åka båt, men Lennartsson hade en förmåga att ro i cirklar, fram kom vi men ja det tog sin tid. Väl framme vid tennisbanan så spelade de flesta, jag spela en match sen räckte det för mig. De andra fortsatte och jag letade bollar -.-
Sen var det kväll, vi gjorde oss iordning och vi hade en trevlig kväll i trevligt sällskap! Tack alla ni <3

Åkte hem tidigt imorse, har sedan dess legat i soffan och halvsovit, gick senare till mormor och fick god mat, paj och tårta. Nu är det då sängen som väntar för imorgon kl 10.00 ska jag vara hos Erika, färden fortsätter sedan till Lidköping och ut på Vänern ;]

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0