mysko-dag!


Måste säga att jag har SOMMARLOV nu! Otroligt skönt och jag kan inte vara mer än lycklig, tänk hela första året är gjort, bara 2 år kvar! Idag har vi gått pilgrimsvandringen 1 mil, suck. Men vi sjöng väl på jag och Ika, en fiskbulle längtar till havet för havet är fiskbullens hem osv (och jag vi sjöng alla 100 verser!) och lite andra trevliga låtar för att roa oss mitt ute i skogen. Såklart väljer ngr andra en annan väg och jag de kom före oss. Men vi tog iallafall rätt väg!

Karros mamma hämtade oss senare uppe på berget och när vi kommit förbi campingen möts vi av en otäck sen. En bil ligger på taket i motsatt riktning som den kom ifrån och den andra bilen var helt mosad i fram! Vi var andra bilen på plats så det hade precis hänt. Usch vad obehagligt det var! Vet ju tyvärr vilka det var åxå :/ Stackare! De hade ändå en väldig tur att ingen blev allvarligare skadad. Det var hemsk och obehagligt måste jag säga, tänk om det händer en själv, kan inte ens tänka på det! Ambulanser, polisen, brandbil var på plats och allt var i kaos. Men hoppas ni som var med i olyckan klarar er! Tänk på när ni kör i trafiken!

Nog om det, nu måste jag iallafall packa :D

//madde


Kommentarer
Postat av: erika

haha, en fiskbulle längtar till havet.. osv :D

ja, fy vad äckligt det var! satt och tänkte på det när jag övningskörde förut, var livrädd ju :O aja, ha det bra i spanien nu! puss på dig <3

2010-06-09 @ 19:40:34
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0