Rabarberpajen ;]


Frusen kan jag beskriva mig som just nu. Vid 7 var jag hos erika och vi begav oss in mot staden där vi kollade IFK Falköping som vann med 5-3 eller något sånt, grattis killar! Sen åkte vi till skolan där det var ett gött gäng som spela beach. Vi satt väl där och var sociala och frös typ innan vi åkte hem. Snyggaste stilen jag ahd enär vi åkte hem ;]

Imorgon ska jag jobba ännu en dag här hemma med trädgården och fixa. Har varit i Hallonen idag -.- usch! Men nu är det färdigt så nu blir det något annat imorgon :] Är även lite smått sugen på att baka en rabarberpaj - eftersom den som mamma bakade igår redan är uppäten, förstår inte vart allt tar vägen, fick ju inte ens smaka :( Men jag får väl göra min egen imorgon och den ska banne mig smaka super bra! :D

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0