Summerlovin


Nu har jag kommit hem från kusin och igår var vi i Skövde och såg sex and the city 2, måste nästan rekomendera den. Jag tycker den var bra och lite komisk sådär :] Idag har vi varit barnvakt och varit sociala, tack för helgen. Älskar dej!

Sen när jag kom hem har jag packat och ja inte gjort så mycket, däremot har jag kollat på Dear John, måste säga att dne är verkligen att rekomendera! Så mycket som jag grät till den filmen har jag nog inte gjort tidigare till någon film. Och om jag gråter till någon film så är den bra, fråga dom som känner mig! Men nu måste jag hämta mig lite och lugna ner mig, satte precis på Cartoons och dom får en att bli glad kan jag meddela :D

Midsommar ser ut att bli kanon, jag får väl skriva lite mer om den när den har varit :] Ha nu en underbart fin midsommar allihop!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0