Today was the last day


Har nu fått min dator i ett annat skick i vad jag lämande den, de har blåst om den så nu funkar den ännu bättre än innan :] Lite som ska installeras men det är snart gjort.
Skolan idag var ganska chill, bad på idrotten + kubb (mitt lag vann kubben såklart), betygsprat i matten VG där och sedan fysikprov, jag kan meddela att det var svårt! Tur att jag ska läsa Fysik B åxå... Men men, det tar vi igen efter sommaren för nu har jag städat ur mitt skåp, sista lektionen är gjord (kul att avsluta med prov -.-), imorgon ska vi gå 1 mil och sen sticker jag till Spaninen. Snacka om att jag har det bra nu :D
Var även nere på stan förrut, köpte en tunika och en klänning, sommriga som bare den! Nu ska jag fortsätta med att lyssna på gamla goa låtar och göra armband...

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0