Volley


Har nu varit i Vartofta och spelat beachvolley :] nu är jag tvungen att ta tag i svenskan och fysiken, fick förövrigt VG i svenska... Men bara 2 prov kvar nu i 1:an och det känns skönt! Sen börjar den grymma/tuffa 2:an som många säger och sen är det 3:an och om 2 år så är det studenten! Måste kännas underbart för dem som tar den nu, hade gärna tatt den jag med, men jag har bara 2 år kvar. Efter det så får vi se vad som händer och sker, ingen som vet ännu. Klockan 21:00 är det Greys så jag får snabba mig med att plugga.

Imorgon är det skolan från 08:00-08:45, som sagt den kortaste dagen ever! Men gud så skönt, finns tid för annat åxå än bara skolan!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0