16 maj


Nu e jag hemma, helgen har varit super även om man kan diskutera våra placeringar. Men iaf vi kom 24:a i buggen utav 70 elr ngt och sen 8:a i buggen utav 19 st. Vi kunde tatt oss längre, men om det inte funkar så går det såhär :] Men jag får väl vara nöjd ändå, inte överdrivet nöjd med buggen, men sånt e livet, nästa år är det vuxen som gäller!

Igår kväll var det banketten, dans, dans och åter dans! underbart. Sen åkte vi hem ja runt 02.00 på natten och jag var hemma vid 06.30 imorse, sen har jag sovit fram tills 15.30. Hoppas jag kan somna ikväll bara... Jag kanske drar upp och kollar herrarnas match om cirka 40 min ochs en måste jag läsa engelska boken som jag inte börjat med, men som ska vara utläst imorrn - känns väldigt bra måste jag säga!

Men måste gratta Frida och Daniel som tog hem SM-guldet i Rock  ;] Sen även alla andra som vann och fick stå på prispallen!

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

pussss :)

2010-05-17 @ 17:31:46
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0