19 maj :]


Nu är jag vaken och läser på facebook att folk har varit ute och solat, wtf, jag såg ingen sol, kanske för att jag sov, men ändå, sol?!?! det var ju molnigt och det kunde ju inte tränga igenom ngn sol precis... Men vad gör man inte för att vara pigg imorgon då jag har mitt muntliga nationella i spanska, när jag har haft det så har jag därmed haft min SISTA spanskalektion, förstår ni min känsla nu? Helt underbart!
Jag har börjat fundera på vad som händer i helgen, händer det ngt? Vi får väl se vad som sker, någon/några vänlig/a skäl/ar som vill tillbringa den med mej kanske, säg till isf :]

Har även räknat ut att det är 17 dagar kvar tills skolan är slut, varav jag ska vara ledig 4 st utav dem och 1 dag är det friluftsdag, så jag har sammanlagt 12 dagar kvar i skolan :D

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0