FREDAG!


Hemma efter en seg dag i skolan, började med NP i matte, gick la sådär, kändes bra men när man diskuterar svaren med andra så ja kan jag nu konstatera att jag hade inte samma svar osm dom... Men vi får väl se :] Nu är ajg och Nejla iaf klara med veskstan och min hammare e klar :D ska bara göra provet nästa vecka. Kvällen ser ganska oplanerad ut just för tillfället, ska först städa rummet för det ser ut som jag vet inte vad, sen så måste jag plugga kemi, sen bli det förmodligen tv och sen sängen!

Imorgon blir det förmodligen lite folk, grillning och hockeymatch! Hoppas bara på att vädret är på topp för då blir allt mkt bättre :D

ska nu ta tag i rummet........

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0