Humle & dumle


Sjukling e vad jag e, fast mkt bättre än igår och förrut idag så blir antagligen skola imorrn om inget sker under natten... Kan inte komma efter i skolan nu när det är så lite kvar och vi har massa prov kvar, känns underbart kul verkligen. Lärarna har en förmåga att lägga proven nu det sista, det är ngt dom är väldigt duktiga på! Idag hade vi även NP i matte, vi får väl se hur det gick, svarade iaf på alla frågor och det är jag nöjd med :] Imorgon är det idrott, matte, fysik & spanska som står på schemat. En helt okej dag faktiskt om jag får säga.

Men ska fortsätta läsa i min bok, sen göra lite spanska inför NP på onsdag ocg sedan får jag nog nöja mig med denna dagen och gå och lägga mig antar jag :]



//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0