Inventering i Vara!


Idag steg jag upp kl 05.30 pigg och munter, duschade en snabbis för att sedan spendera 1 h i bilen innan vi var framme vid Ica i Vara! Där skulle hela Ica inventeras, vi var väl ett gäng på ca 40 st från VSB och vi var klara vid 11.40. Jag kan nu allt om fryst potatis, såser, knäckebröd, kex, kakor, öl, pasta & bönor osv. Ja en räkne dag har det varit iaf :]

Får bli en bild på söt-jennifer som räknar pasta! :]




Nu har jag precis sovit insåg jag när jag vaknade och itne hade läst ngt ur svenskan :( skulle vara ambitiös och läsa svenskaboken med det sket sig totalt, somnade ist. Men får ta igen detta nu antar jag, men ska kolla lite GLEE innan (A)

//madde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0