music was my first love



Detta är då en låt jag tycker om från ESC, ganska många bra låtar överhuvudtaget iår :] Ja nog med det, idag har jag firat mors dag, sen träning inför imorgon då det är filminsplening inför Åsa-Nisse, vi i VSB ska dansa Tango - kan bli mkt spännande. Ser fram emot detta :] Blir nog skoj, på Bjertops Slott äger det rum, så där befinner jag mig nu i 2 dagar!

I lördags var det först Göteborg det jag fick handlat lite nödvändiga grejer, sen var det Beachvolley som gällde med ett gött gäng, därefter blev det grill uppe på Mösseberg, supermysigt, bara att det var svinkallt, Simon tappade i sin mopednyckel i Panka -.-,  vi letade ved i ett antal timmar, ngr badade, vattenpipa - allmänt trevligt och mysigt en lördagskväll annars :] Jag och killarna äre isf ;]

Nu ska jag ta fram allt tills imorgon och sen sova, för det lär bli intensiva dagar, från 8 - 20!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0