muuusic


Hej på er alla, nu har jag ätit och allt det där man gör när man kommer hem. Fick sluta kl 14.00 ist för 15.20 - underbart! Sen hade vi 3 lektioner utav 6 st idag åxå, det gjorde ju inte dagen sämre precis. Men vi hade kemiprov, det gick väl hyfsat, lite småfel antagligen och ja... Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har verkligen ingen aning?!? Ikväll om jag inte hittar på ngt kanske jag åker till Vartoftaskolan med lillebror & resten av familjen, där det är den årliga grillningen men vi får väl se hur vädret beter sig. Nu lyssnar jag väl musik oc hsover en stund!



Sen så är det bara 13 skoldagar kvar, men 2 st friluftsdagar& körövningar av de 13 st. Sen så ska vi i VSB vara med på filminspelningen av Åsa-Nisse i 2 dagar, och jag är även ledig de två sista dagarna då jag beger mig till Spanien! Så samanlagt i skolan har jag 6 ½ dag kvar i skolan! :D Måste meddela att det känns underbart!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0