trmpa, trampa!


Har nu upplevt hur det är att cykla tandem i motvind, spöregn och kallt väder. Ja idag var det då den stundande friluftsdagen, åkte till Erika, ci cyklade i motvind in till staden och pratade om allt mellan himmel och jord! Sen väntade vi på de övriga teknister + erik & hegge, sen stack vi till Donken, satt och chillade och åt. Sen trampade vi vidare till gymnasiet för att hämta engelskan och till sist cyklade vi hemåt. Ganska segt i spöregn, men vi lever och allt är fint!
Vi fortsatte sedan med moppen till Sundberg och vi hamnade till sist hos Häggander där vi spelade monopol. När alla tröttnat begav jag mig hemåt, nu har jag ätit, duschat, kollat tv och letat efter engelskan, men den finns inte ngnstans :/ Nu ska jag försöka att göra ngt vettigt och sedan går jag och lägger mig!

//madde


Kommentarer
Postat av: erika

tack för dagen :D <3

2010-05-25 @ 19:35:41
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0