Vem börjar inte 12.30 imorrn?!?


klockan är 17.52 och jag har kollat OTH och DH, mkt bra serier båda två! Har ätit och nu ska jag snart träna, men först ska jag sova en stund. Dagen har varit bra och jag har sovmorgon till 12.30 imorrn! underbart om man säger så :D Sen gick matteprovet bra tror jag, kändes så iaf, men när man får veta resultatet så känns det väl antagligen inte lika bra, men man kan ju alltid hoppas på att det gick bra :]

Helgen förövrigt kommer nog bli lugn, ska på konfirmation på söndagen + träning. Lördagen är oplanerad likaså fredagen tror jag iaf, men jag och Sofie har pratat om att göra ngt iaf :]

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

wie juste men lördag? vad tror du?:)

2010-05-06 @ 22:22:17
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Madde

blir nog kanon, men vi får höras hörru ;]3

2010-05-07 @ 09:55:07
URL: http://makethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0