20:44


Musik, musik, musik, ja det förgyller min vardag, upptäckte precis en fransk låt! Skojsigt när man kan även tycka att låtar på andra språk är bra. Men dagen idag ja, den har väl varit bra, inte hänt ngt speciellt precis. Har precis kommit hem ifrån träning i Vara, så nu ska jag väl sätta mig med konstruktionen. Innan det ska jag först duscha efter så blir det sängen när jag anser att jag kan lite av konstruktionen. Men imoron är det iallafall först möte med elevambassadörerna kl 10 - 12, sen slutar jag då kl 12 för att sedan vara i skolan igen 16.30 då det är Öppet hus. Så nu tycker jag att ni som har svårt att välja program inför gymnasiet pallrar er dit och så får vi hjälpa er att välja rätt helt enkelt :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0