En fin torsdag


Jag hinner verkligen egentligen inte att sitta här och skriva, har kollat bloggar, men jag MÅSTE egentligen plugga, känns inte alls bra inför svenskaprovet imorgon kan jag lova. Men jag får väl plugga till natten blir lång och framförallt tills jag kan något. Epoker är verkligen inte min grej har jag upptäckt :/ Men men, nu ska jag inte klaga för egentligen är jag glad jue :D Lite småtrött bara, men det ska man vara såhär frampå kvällen. Idag har skolan gått som på räls, första ett besök på Dalénium, ja utställningen var väl lite bra ändå :) Sen konstruktion som jag helt otroligt fattade någonting då!! Erika hängde med mig hem och vi bakade inför fredagsfikat imorgon med klassen = myyys :)

//madde


Kommentarer
Postat av: erika

tack för dagen sötan :D <3

2010-11-11 @ 21:28:24
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0