epoker...


Underhåller mig just nu med ja, svensk historia, epokerna. Måste säga att det är ganska trist, men det är väl ändå allmänbildning så jag är väl tvungen till att lära mig det. Vi har nämligen prov nu på fredag och jag känner att det är dags att börja lära sig något nu annars är det försent. För imorrn ska jag och Ika baka, det är fredagsfika som är bestämt och vi står för det på fredag. Fint att avsluta veckan med lite fika måste jag säga, innan helg och allt. Men visst har veckan gått snabbt, imorgon är det torsdag och sen är det fredag :D Underbart att det går så fort, snart har vi jullov! Längtar till skidor och massa snö!
Nu ska jag försöka mig på epokerna igen.

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0