Fysikproblem!


Känner att jag inte gör så mycket just nu, borde plugga eller jag MÅSTE plugga. Men jag orkar inte, någon som har något tips för hur jag ska kunna lyckas? Nu känns det ändå som om jag inte kommer fatta så mycket, klockan börjar ju närma sig 21.00 och ja då går väl min gräns för pluugandet. Men får ta tag i fysiken imorgon, kan säga att jag inte är den som har lättast för fysik heller, så provet kommer nog gå galant...
Hepp nu ska jag inte vara sån utan vara positiv istället för imorgon har vi bad ;) Det ni, det är inte fy skam, men jag hoppas fortfarande att jag är insnöad imorgon och inte kan ta mig till skolan för det vore så underbart skönt!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0