kallt, men jag är gald ändå!







Som alla redan har förhoppnigsvis sett så snöar det fruktansvärt mycket ute! Jag tycker det är underbart, dels för att jag kan åka skidor med massa härliga människor och så blir det mycket mysigare att tända brasan och lägga sig under en filt i soffan och kika på TV. Men kylan, det besvärar mig mest. Fryser så hemsk mycket nu, kan bero på att min kropp inte mår helt 100, men en varm jacka gör allt mycket bättre!
Att gå en från bussen idag var ingen höjdare precis, men jag överlevde och nu sitter jag här, nästan läxfri bara ett prov på fredag i svenska om epoker, men det grejar jag väl. Det är väl bara att läsa igenom och hoppas att jag förstår något :)
Måste även uppmärksamma Olivia idag för att hon tagit ett steg mot en ny förändring, att klippa av hela håret från långt till kort är stakt gjort! Jag skulle aldrig klara av det. Bra gjort tjejen och snyggt blev det också!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0