Keep on lifting me higher


Hejsan på er :)

Det var ett tag sen jag var aktiv här känner jag, men jag har ju inte varit hemma utan vart i Spanien de senaste dagarna. Det har varit underbart skönt, sjukt varmt och avkopplande. Solat, ätit, badat och inte rört mig mycket alls. Skönt att koppla av ibland och få tänka på något annat än skolan.
Nu är det dock bara 2 ynka dagar kvar utav lovet och imorrn så ska jag tävla i Göteborg och på söndag så ska jag räkna matte, för har hemtenta tills på måndag... Känns som om jag får tillbringa mina nätter till matten just nu... Det känns ganska tufft och jobbigt att behöva göra matten nu under lovet, men man har ju alltid en förmåga att skjuta upp allt så jag får väl skylla mig själv.
Nu ska jag duscha, packa och sedan sova och hoppas på att Andreas får vara kvar i idol även om Geir är ruskigt bra!

//madde


Kommentarer
Postat av: Olivia

Då är vi två som har matteskiten kvar :S

2010-11-06 @ 09:03:39
URL: http://othielen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0