Love is in the air



Här såg det mörkt ut, uppdatering finns det något som kallas. Men ja, jag är lite dålig på det just nu känns det som. Skolan är som den är, inte så mycket att göra just nu, men mycket med dansen nu. Avslutning för kurser, uppvisningar för Varaslättens buggare igår, så det tog hela dagen. Gick och la mig relativt tidigt för idag kl 08.45 så åkte jag och några trötta människor till Skövde där det var inspirationsdag för ledare. Tim och Ronja höll i den och den var väldigt givande. Har fått många nya idéer och tips, är nu bara att sätta igång med kurserna!

Imorgon är det skola igen och ja jag är väl lika glad som alla andra är nu så här på en söndagskväll. Har kollat på ensam mamma söker som förövrigt är det bästa programmet just nu och man vill ju bara krypa in i programmet och känna glädjen och känslan. Underbart ju, jag bara ler när jag ser hur kärleken sprudlar bland mammorna.

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0