Oden cup!


Här kallar vi det uppdatering, men har under de senaste dygnen tillbringat dom inne i stan och Oden cup. Suttit på de STENhårda träbänkarna som just nu känns fastklistrade i röven, men jag har överlevt trots lite kramp i baksida lår, klagande människor runtomkring, sovandes människor överallt, ibland pigga människor, mycket skratt, mycket hejande och sist MYCKET fotboll!
Men helgen har i stora drag varit bra, fått träffa människor som jag inte brukar träffa så ofta och har fått uppleva mycket glädje men även besvikelse under denna ofantligt långa helg. Eftersom jag under dygnet mellan fre - lör sov 4 timmar och mellan lör - sön där jag inte sov någonting alls, så har timmarna gått ganska sakta men jag ska inte klaga för jag har hunnit med så mycket mer fotboll under dessa sömnlösa dagar/nätter. Nu har jag då en fråga, är det någon som är sugen på att byta ut sina axlar mot mina, för mina gör sjuuukt ont!

+ GRATTIS till alla er som presterade oerhört bra ifrån er och till er som även kom på placeringarna mellan 1 - 3! :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0