plugga - njae


Motivationen är just nu på topp, måste verkligen plugga fysik men har ingen lust alls. Har nämligen prov på torsdag och det är något jag inte alls ser fram emot precis. Men men jag måste väl ändå göra det, det får gå hur det vill känns det som just nu, bara ett G så är jag nöjd. Men då gäller att jag pluggar lite kanske så jag kan något iallafall, för som det ser just nu så är det inte mycket som fastnat i huvudet.

Det är nog knappast ingen som har missat att det är snöstorm ute, våran väg ja den är katastrof, vi får väl se om vi kommer ut imorgon (hoppas inte). Snön gillar jag men att det blåser, ja det kan ju verkligen kvitta!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0