Räddar vintergatan!


Hej på er!
Skrev ett inlägg för dryga 2 timmar sen, men det har inte kommit upp på bloggen än... Aja, där skrev jag lite om dagen och så, men får väl berätta en gång till :) Hade naturprov och ja det gick väl stabilt inte mer än så, sen så har jag haft de gamla vanliga ämnena. Vi lyckades flytta upp två lektioner imorgon så vi slutar 12! Ren lycka, så jag tänkte bege mig mot Skövde för att möjligtvis handla lite julklappar och ett par byxor.

Sen jag kom hem har jag inte gjort något, eller jo jag har spelat Vintergatan på barnkanalen.se. Haha vet att det låter fånigt men har man inget för sig så är det faktiskt lite skoj, vissa banor är faktiskt svåra! Hepp nu ska jag återgå till att rädda galaxen ;)




//madde


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det måste man ju bara prova spela :) hihi

2010-12-01 @ 19:54:22
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0