snö, snö, snö.


Nu är jag hemma och dagen har varit bra. Åkte in och tränare och ja mitt knä är inte det bästa, vaknade och ja ont gjorde det, så nu är det bara att vila och se till att det är bra tills nästa helg! Det konstiga är att jag inte har gjort något och kände ingenting igår, förmodligen så har jag gjort något inatt eller så har en nerv kommit i klämm. Konstigt nog, förstår ingenting...
Men nu sitter jag här varm och med myströjan på. Måste ta tag i naturen nu, prov på tisdag... Inte pluggat något så jag känner att jag inte kan något. Får väl först och främst se om jag kan ta mig till skolan imorgon pga all snö. Men det får vi se imorgon :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0