The First Noel


Idag har jag vairt duktig, för jag har rört lite på mig genom att vi simmade på idrotten, sen har jag jobbat med lite fysik och ja, jag börjar iallafall att förstå något. Tur är väl det för vi har ju prov imorgon och appropå imorgon, komemr jag kunna ta mig till skolan? Lillebrors buss är inställd så ingen skola för honom, så förhoppningsvis är min också inställd, men man vet ju aldrig med bussarna för plötsligt kan dom dyka upp precis när man insett att det kanske inte kommer någon buss idag = stanna hemma! Den känslan vill jag upleve imorgon, för är så sjukt trött på allt som hör till skolan särskillt fysik! Men men lika bra att göra provet så det är över sen :)

Hoppas ni får en lite bättre kväll än min för min består utav fysik.

Py Bäckman – Koppången
Susan Boyle – The First Noel
The Priests – Ding Dong Merrily On High
Marianne Bondevik – En Stjerne Skinner I Natt
Amy Deasismont – Mössens julafton

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0