Fullspäckad måndag



Hej hopp!

Här händer det inte mycket, har ju inte varit hemma i helgen så det är därför. Men jag återkommer med helgen med bilder och några skriftliga rader om hur den har varit :) Nu ska jag ta tag i min psykologi, men först kan jag berätta för er i stora drag hur min dag har varit;

Började med tuff natur där vi sköt upp blommprovet tills nästa vecka (Jippi!), sen fortsatte dagen i samma spår, lektion på lektion, när ytterligare 5 stycken var klara så hämtade pappa upp mig och vi åkte ner till körskolan. Där hade ja gmin första körlektion med Jörgen och det gick bara bra! Inga större problem där inte, så nu siktar jag mot körkort, inte lång tid kvar nu! Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här med egentligen massa att göra, men en sak i taget! ;)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0