kan man förlänga dygnet?


Sitter nu i skolan och har inget för mig väntar på att psykologin ska börja, men det är 15 minuter kvar... På psykologin ska vi kolla film, Shutter Island, har faktiskt inte sett den så vi får väl se vad jag tycker :)
Nu är det inte lång tid kvar innan jag sitter på planet på väg till Spanien, hur underbart ska inte det bli, men kan inte tänka så långt fram än, först är det;

Fredag - Psykologi inlämning + engelska prov
Måndag - Engelska bok + psykologi prov + psykologi inlämning + blommprov (50 st blommor...) 
 
Jo men ajg känner att jag har fullt upp i helgen, men ska hinna med att tävla också. Hmm, hur ajg ska hinna med allt är den stora frågan + att det ikväll är träning 3 timmar. Men när måndagen är över så är det bara ett kemiprov kvar och sen kan jag andas ut!



//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0