Packning + idol


SJ asså, vad ska man säga, det finns inte så mycket att säga. Just nu är det oklart vilket tåg vi ska åka med och om vi ens får åka tåg eller om det blir buss upp till Enköping. Vi får reda på det imorgon bitti om vi åker vid 11 eller vid 13 och det är ju en viss skillnad på vilken tid det är. Men det blir nog bra vilket det än blir, bara vi kommer upp så vi kan tävla! :)

Nu ska jag packa ner allt i väskan och försöka få med allt, har faktiskt skrivit ner en lista på saker jag ska ha med, men om allt kommer med i slutändan det lär jag ju märka när jag kommer dit upp, för det är inte lätt att tänka på allt inte. Inte för mig iallafall, men jag ska göra mitt bästa och så får vi se hur det går. Idol får även stå på i bakgrunden, för vem åker ut tro?

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0