summer of 69




Trött och sliten efter en dag som denna, kom inte riktigt i säng efter mitt bubbeldadande utan hamnade framför TV:en där visades gamla videofilmer från när jag var liten, sisådär 3 år. Shit vad söt man var och vilka kommentarer man hade, blir nog till att kolla lite mer på någon dag då man inte har något annat för sig och vill pigga upp humöret lite! :)
Idag steg jag upp vid 08.10 lika pigg som vanligt -.- Men upp och hoppa för i Skövde väntade träning med Robban och Sofie, väldigt givande träning och just nu är jag helt slut! Så nu ska jag plugga lite på redovisningen om realismen och sen kika på ensam mamma söker :)


Ha en underbart skön söndagskväll nu så ser vi fram emot en ny vecka!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0