Surprised!


Snacka om att jag blev förvånad när jag hämtade posten när jag hade gått hem från bussen. Det var ett brev till mig! Hur ofta händer detta, typ aldrig. Brevet var från en gammal brevkompis jag hade i 3:an - 4:an någon gång, hon hade hittat gamla brev från mig. Kommer verkligen inte ihåg henne, men får väl ta och svara :] Lite häfigt ändå, att det dimper ner ett brev bara sådär!

Dagen idag har gått segt, somnade nästan på matten och det fortsatte väl i ungeför i samma tempo + att det inte fanns någon köttfärs kvar i maten då blev det inte heller bättre :( Så nu har jag piggat upp mig lite med mjölk + sylt + flingor så nu är jag nöjd igen :) ska plugga lite på engelskan innan jag sticker in till stan och har dubbelbuggskurs, efter den kusren blir det att ta tag i psykologin och skriva klart den!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0