Underbara vinter!







Lyssnar på jullåtar och jag känner att det är nära nu, snart är det första advent och då mår. Snön är på väg och jag längtar, tänkt att få gå hem från bussen och det knastrar under skorna. Att på morgonen få stiga ut genom dörren och få syn på all vit snö, den gassande solen i ansiktet och den varma vinterjackan. Snön får gärna komma nu för jag är trött på hösten, det är jättemysigt med alla färger, men allt regn och de gråa dagarna, erkänn det är faktiskt rätt trist att titta ut och inse att det är en regnig dag. När snön kommer den dagen kommer jag vara lycklig för då kan jag åka skidor, leka i snön, bli ikastad i snödrivor, dricka glögg med russin och ha underbart bra jullov :)

Amy Diamond – Julen är här
Thomas Lindahl – Sunes Jul
The Real Group – Sprakande julmedley (Live)
Lars Vegas Trio – Tre Pepparkaksgubbar
Py Bäckman – Koppången
Amy Deasismont – Mössens julafton
Troll – Jag såg mamma kyssa tomten
Triad – Tänd Ett Ljus
Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebø – Låt julen förkunna

//madde


Kommentarer
Postat av: Julia Fälth

Åhh, nu längtar jag ännu mer efter julen efter att jag läste det du skrev(=

2010-10-25 @ 21:36:31
URL: http://joliiia.blogg.se/
Postat av: Julia Fälth

Åhh, nu längtar jag ännu mer efter julen efter att jag läste det du skrev(=

2010-10-25 @ 21:38:56
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0