2 måndagar kvar...





Såhär kan man sammanfatta dagen, ganska bra, men välldigt trött. Alla 6 lektionerna flöt på som vanligt och jag kämpade mig igenom dom. Bara två måndagar kvar innan det är höstlov, förstår ni min GLÄDJE när jag tänker på det, spanien + tävlingar = underbart! Som sagt så slocknade jag rätt hårt när jag kom hem och sov i 2 ½ timma, det var underbart skönt så nu är det dags för mig att ta tag i skolarbeten, idrottsinlämning & svenska. Är förhoppningsvis klar med detta snart så jag kan gå och lägga mig för kvällen :)

Har också räknat ut att jag har haft:

20 läxor
7 prov
1 inlämning

och det som är kvar fram tills höstlovet är:

1 redovisning
7 prov
3 inlämningar

Hmm, mjo jag har lite kvar att göra, men det grejar jag väl när jag har ork och tid!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0