09:58


Har nu vaknat och är jättepigg, brukar inte hända precis. Men igår hade jag en lyckad dag, kom dit, tävlade i boogie och det gick inget vidare, sen fick vi då vänta i 4 timmar innan det var dags för buggen, vi dansade semifinal och gick vidare till final. Där slutade vi 4:a så ett poäng rikare och nu har va bara ett poäng kvar så är vi uppe i Junior A! Och det ska vi ta snart det kan jag lova ;) 
Men idag då skulle jag tävlat i dubbel, men fick ett samtal nu på morgonen att Anna inte kan vara med pga. henner nacke att hon inte kan röra sig... Ja så det blev inget med det idag, så nu ska jag förhoppningsvis få med mig någon till Skövde som kan hjälpa mig att hitta något till bröllopet jag ska på nästa helg, kan bli lite tufft, men det ska nog ändå gå bra :) Nu ska jag äta frukost och sen åker jag väl!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0