13:13


Måste säga att jag har rätt tråkigt här hemma, sitter med matten och försöker fatta något, förhoppningsvis går det lite framåt eftersom vi har prov imorgon och även prov på psykologin som är ganska lätt iallafall. Det största problemet jag har nu är vad jag ska laga för amt tills min bror kommer hem, har lite funderingar så vi får se vad det blir. 
Känner mig lite bättre än igår, men hostar och snörvlar idag ändå, förstår inte när denna förkylning ska gå över, jag gör ju ingenting på dagarna, anstränger mig inte, jag bara sitter här och glor. Ingen dans blev det igår och intezumba blir det idag heller :( Inte alls kul, men imorrn ska jag banne mig träna så dess så! För i helgen är det tävling som gäller!
Ni får förmodligen höra lite mer av mig idag när jag har tråkigt...

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0