15 September 2010


Så här såg jag ut idag då;



Efter ännu en dag som gick ganska snabbt så är jag trött som jag alltid är vid denna tidpunkten på dygnet. Känner att man blir ju inte piggare nu när hösten tränger sig på och kallt är det på mornarna så man vet inte riktigt vad man ska ha på sig för kläder för att det är ju ändå hyfsat varmt på dagen om solen är framme som den delvis var idag :) Det blev än lite zumba idag, skojsigt de ni ;) 

Imorrn blir det ingen skola för min del, ska till Örkeljunga och besöka en läkare som ska undersöka mig och ta prover, så jag får väl sysselsätta mig bäst jag kan imorgon i bilen, typ psykologi.. Sen på kvällen är det väl träning som vanligt, för jag tränar, äter, går i skolan - det är så livet ser ut just nu på veckodagarna :)

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0