17:29


Sista dagen för denna veckan och det känns hur bra som helst! Idag har jag såklart varit i skolan, jag gjorde mitt psykologiprov och hoppas att det gick bra, kändes så iallafall :) För övrigt idag så har det inte hänt så mycket, vattenkrig på naturkunskapen typ. Sen åkte jag och Erika ner till stan, vi köpte var sitt svart linne + var sitt skärp som blir kvällens outfit! Just nu är jag inte precis så taggad, känner mig bara trött och sliten, men förhoppningsvis blir det bättre om ett tag när Erika har kommit hit och vi har börjat med hår, smink, kläder osv. Hade linser idag för första gången på 2 år och ja jag ser inte rpecis bättre med dom :/ väldigt konstigt, men får ta det på måndag med dom för då ska jag beställa glasögon!
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen blir det annat fix! 

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0