18:55


Kollade schemat för nästa vecka och då har vi studiedag på onsdag! UNDERBART att få en dag ledig mitt i veckan om jag får uttrycka mina känslor så den dagen ser jag fram emot. Nu sitter jag med min psykologi inlämning om utvecklingspsykologi & motivationspsykologi och det går ju bra eftersom jag sitter här och skriver istället... Men har även engelskaläxa tills imorrn, men den får vi ta att göra senare sen när jag orkar :) 
Ikväll är det ju även idol, får se om jag tittar lite på det eller gör klart något av mina arbeten som ska vara klara inom en snar framtid!
- Engelska
- Psykologi
- Fysik
- Engelskabok
- Svenska presentation

Jo men det fixar jag nog, ett steg i taget! Men för det första ska jag bli av med min förkylning som inte alls vill ge sig så nu äter jag en tablett varje kvart tills ikväll, sen fortsätter det med 6 tabletter om dagen, så nu baske mig ska jag bli av med detta!

//madde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0